• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Wästgötafinans, kreditupplysning är Bisnode.

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
2, inte så många men hade oturen att mina långivare rapporterar in till Bisnode vilket trycker ner mitt betyg.

Hade du justerat ditt underskott? Ett högt underskott slår jävligt högt på betyget hos Bisnode.
Tillsammans med maxade kreditkort.
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 397
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Hade du justerat ditt underskott? Ett högt underskott slår jävligt högt på betyget hos Bisnode.
Tillsammans med maxade kreditkort.
Konstigt nog fanns inte ens underskott med på upplysningen, blev väldigt förvånad över det. Har dock inte så stort underskott 37k. Har inga kreditkort som Bidnode har kännedom om.
 
J

Jimmy G

Gäst
Poäng: 0
Sökte 200.000 idag för lite lösen av småskit man dragit på sej. Inga problem alls. 8 i betyg på bisnode med 2 ff på nån telefon och st1 Mastercard. Årsinkomst på 607k med huslån på 1.2 miljoner och billån på 200.000 samt blanco på 205.000.
 

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 277
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
2 908
Mottagna reaktioner
1 892
Poäng
1 277
Sökte 200.000 idag för lite lösen av småskit man dragit på sej. Inga problem alls. 8 i betyg på bisnode med 2 ff på nån telefon och st1 Mastercard. Årsinkomst på 607k med huslån på 1.2 miljoner och billån på 200.000 samt blanco på 205.000.
Vad fick du för ränta?
 
C

Cissi

Gäst
Poäng: 0
Varför har inte ferratum rapporterat än till uc? Skulle synas vid denna månads uppdatering på uc. Men när jag titta så såg jag inget.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp